متوقف کردن آزاردهنده های شما: یک روش چند کاناله برای ساخت کمپین های سرکش با سرعتی که به صورت سفارشی ساخته می شوند! این روزها به طور فزایندهای دشوار می شود که منجر به کیفیت شود. در آن روزها، افراد آسان برای ثبتنام برای لیست ایمیل دوست داشتنی بودند. امروزه...
در این جستار که با هدف ترویج دانش مدیریت تبیین شده است، قصد بر آن است که با رویکردی نوین که آینده سازمان ها و کسب وکار ها را رقم می زند تحت عنوان «هوش سازمانی» (Organizational Intelligence) آشنا شویم.هوش عبارت است از توانایی یادگیری و به كار بردن آنچه...
چگونه اطلاعاتی را که در مورد مشتریان خود داشته اید چگونه عمل می کنید؟ این مشکل است که مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) تلاش می کند تا آن را حل کند. بسیاری از ابزارهای CRM وجود دارد و مهم است که مطمئن شوید که یکی از آن ها را پیدا کنید که برای نیازهای شما مناسب...
آیا واقعاً بهتر نبود چنانچه تنها یك بار، یكی از خدمه های شركت های مطمئن هواپیمایی بابت گم شدن بار یا چمدان شما و یا به خاطر تأخیر در پرواز، عذرخواهی خالصانه و بی پیرایه ای را به شما تقدیم می كردند؟ چنانچه با خطوط هواپیمایی Continental و با سرویس first...
فرآیند فروش در کسب و کار ها زمانی که به صورت خودکار انجام شود نتایج مثبتی برای کسب و کار دارد. که در ادامه برخی از این نتایج را ذکر می کنیم. تیم فروش شما قادر به پیگیری و ارتباط با مشتریان در زمان مناسب هستند این موضوع تاثیر بیشتری روی مشتری دارد، تیم...
تکنیک های حفظ وفاداری مشتری در کسب و کارها : در دنیای امروز مصرف کنندگان ازهوش فناوری بالایی برخوردار هستند وانتظارات ویژه ای از فروشندگان دارند. به همین دلیل است که تنها کلید ما برای موفقیت در وفادارکردن مشتریان تکنیک درگیرکردن افرادباکسب وکارهاست. درگیر...
شرکت ها در راستای توجه به مشتری و تأمین رضایت و تهیه کالا و خدمات مناسب در جهت رفع نیازهای آنان اهمیت خاصی قائل هستند زیرا مشتری مهم ترین دارایی سازمان است و به ادعای پیتر دراکر رضایت مشتری هدف و مقصود تمامی فعالیت هاست. شرکت ها دریافته اند که از دست...
Event Description In this session, Celina Pena, Chief Program Officer of LiftFund, will discuss the foundation of client relationship management (CRM) systems and why they are important for small businesses. We will explore options for utilizing different...