Overblog
Edit post Follow this blog Administration + Create my blog

مخاطبان مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)

متوقف کردن آزاردهنده های شما: یک روش چند کاناله برای ساخت کمپین های سرکش با سرعتی که به صورت سفارشی ساخته می شوند!

این روزها به طور فزایندهای دشوار می شود که منجر به کیفیت شود. در آن روزها، افراد آسان برای ثبتنام برای لیست ایمیل دوست داشتنی بودند. امروزه مردم با انواع تبلیغات، حوزه ها و وقفه ها بمباران می شوند، به طوری که آنها از ارسال آدرس ایمیل خود دوری می کنند.

مدیریت ارتباط با مشتری
مدیریت ارتباط با مشتری

آیا این به این معنی است که شما دیگر نمیتوانید تولید کنید؟

شما هنوز می توانید منجر به تولید کنید. این به این معنی است که شما باید بازی خود را بالا ببرید. با استفاده از یک کانال تولید نسل دیگر آن را قطع نمی کند. شما باید از یک رویکرد چند کاناله برای ایجاد کمپین های تولید سرب بسیار سفارشی استفاده کنید.

کمپین تولید سرب چند کاناله کمک می کند تا به بازار هدف خود برسید. این اجازه می دهد تا شما را به انعطاف پذیری بیشتر برای برقراری ارتباط انواع مختلف پیام ها و بالاتر از همه، کمک می کند تا به فروش درایو.

یک تحقیق نشان داد که 97 درصد از متخصصان بازاریابی پس از استفاده از بازاریابی چند کاناله، افزایش درآمد را افزایش دادند. تحقیقات همچنین نشان داد که مشتریان از طریق کمپین های چندرسانه ای دیجیتال صرف چهار برابر پول به عنوان مشتریان پرورش از طریق مبارزات تک کانال. چگونه می توانید از یک رویکرد چند کاناله برای ایجاد یک مبارزات انتخاباتی مفید برای کسب و کار خود استفاده کنید؟ این چیزی است که شما در این پست یاد خواهید گرفت.

بیا شروع کنیم.

استفاده از بخش های CRM برای ایجاد به طور خودکار به روز به تماشاگران نگاه کنید
مخاطبان مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) مخاطبان کسانی هستند که برای لیست شما ثبت نام کرده یا محصول یا سرویس خود را خریداری کرده اند. با ایجاد یک مخاطب با نگاه مخاطب از مخاطبان CRM خود، قصد فروش بیشتر خواهید داشت. این به این دلیل است که مردم با نام تجاری شما با ثبت نام به لیست خود و یا خرید محصول یا خدمات خود ارتباط برقرار کرده اند.

یک تحقیق نشان داد که 60-70٪ احتمال فروش به یک مشتری موجود، به جای یک محصول جدید وجود دارد.


با استفاده از یک مخاطب متمایز برای مبارزات انتخاباتی شما به ایجاد منافع بیشتری با هزینه کم کمک می کند.

کمپین های Lookalike 9 بار از 10 به طور متوسط ​​بالاتر از میزان کلیک (ctr) هستند.

چگونه کار می کند

شما یک لیست از مشتریان، مشترکین و یا کاربران خود را از CRM خود (مانند MailChimp، Aweber، Getresponse، و غیره) به فیس بوک ارسال کنید.

سپس فیس بوک ایمیل های خود را در لیست خود با پایگاه داده های ثبت شده کاربران مطابقت می دهد تا افراد با ایمیل های مشابه را جستجو کنند و مخاطبین دلخواه خود را برای فهرست شما ایجاد کنند. برای ایجاد یک مخاطب با نگاه مخاطب از مخاطب خاص خود، فیس بوک تمام اطلاعات پروفایل افراد موجود در مخاطبان سفارشی خود را جستجو و لیست جدیدی از کاربران فیس بوک که دارای منافع و جمعیتی مشابه هستند ایجاد می کند.

یک نمونه خوب از یک شرکت که از این استراتژی برای افزایش ROI خود استفاده می کند، Scotch & Soda، یک برند خرده فروشی اروپایی است. این شرکت با استفاده از CRM برای ایجاد مخاطبین با انگیزه و پیدا کردن مشتریان جدید استفاده کرد. با این کار، آنها توانستند هزینه ای را برای پرداخت هزینه 3.95 یورو، بازدهی 9 درصدی از هزینه های تبلیغاتی به دست آورند، همه مشتریان جدید را به وب سایت جذب کرده و مشتریان را مجددا با یک کمپین مشابهی جذب کردند.

چگونه می توان یک مخاطب CRM را به دنبال ایجاد کرد.  برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد تاثییرات استفاده از نرم افزار CRM لطفا به وب سایت SarvCRM مراجعه فرمایید.

دو راه وجود دارد که شما می توانید یک بخش CRM را به دنبال ایجاد کنید. اول، شما می توانید یک لیست از بخش به صورت دستی از یک فایل CSV به فیس بوک آپلود کنید. مشکل این روش این است که وقتی لیست های زیادی دارید، باید این را به صورت دستی انجام دهید. این زمان محسوب و خسته کننده است!

راه دوم که می توانید یک مخاطب CRM ایجاد کنید، استفاده از یکی از بسیاری از نرم افزارهای موجود در بازار است، اگر می خواهید بیشتر در مورد این موضوع بدانید، من فقط یک مقاله مفصلی در مورد چگونگی مقابله با کمپین های فروش خود استفاده از بازاریابی CRM و مخاطبان پویا پویا، اینجا را چک کنید!

برای افرادی که از دستههای محتوای مختلف در وبسایت خود بازدید میکنید، مبارزات تبلیغاتی / بازاریابی مجدد را در Facebook، LinkedIn و AdWords اجرا کنید
این واقعیت است که همه بازدیدکنندگان وب سایت شما از شما فورا خرید نخواهند کرد. در واقع، یک تحقیق نشان داد که فقط 2 تا 4 درصد از بازدیدکنندگان سایت در معاملات انجام می شود. بنابراین، شما باید یک راه برای دریافت مشتریان در وب سایت خود داشته باشید و همچنین آنها را متقاعد کنید که اقدام کنید. این جایی است که بازخوانی می آید

پیگیری افرادی که از وبسایت شما بازدید کرده اند، راه خوبی برای گرفتن ROI خوب در کمپین های بازاریابی شما است. این لازم است زیرا برای تولید یک فروش قابل قبول، 6 تا 8 لمس طول می کشد. با استفاده از هدفون مجدد، میتوانید با افرادی که قبل از وبسایتتان بودهاند یا کسانی که مراحل فروش را رها کردهاند، تماس برقرار کنید.

To be informed of the latest articles, subscribe:
Top