Overblog
Edit post Follow this blog Administration + Create my blog

چه چیزی در یک نرم افزار CRM نگاه کنید

چگونه اطلاعاتی را که در مورد مشتریان خود داشته اید چگونه عمل می کنید؟ این مشکل است که مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) تلاش می کند تا آن را حل کند. بسیاری از ابزارهای CRM وجود دارد و مهم است که مطمئن شوید که یکی از آن ها را پیدا کنید که برای نیازهای شما مناسب است. در این پست، ما نگاهی به برخی از ویژگی های شما باید در یک ابزار CRM نگاه کنید. دفعه بعد، ما نگاهی دقیق تر به برخی از پلت فرم های مورد علاقه CRM ما و آنچه که آنها به بهترین وجه مناسب است.

نرم افزار CRM
نرم افزار CRM

CRM چیست؟ دقیقا؟
اگر شما یک کسب و کار هستید، احتمالا اطلاعاتی در مورد مشتریان خود در یک صفحه گسترده یا لیست تماس در جایی دارید، اما ممکن است همه شما در مورد مشتریان خود نباشید. اگر شما کسب و کار B2B هستید، تکرار فروش شما احتمالا اطلاعات زیادی در مورد وفاداری، نیازها و تاریخچه مشتریان شما دارد اما کم اهمیت است. و اگر شما در بازاریابی هستید، ممکن است اطلاعات زیادی از داده های جمعیت شناختی و رفتاری شما را از وب سایت یا برنامه خود جمع آوری کرده باشید. CRM همه چیز در مورد گرفتن این داده ها و استفاده از آن برای کمک به پیش بینی ها و فرآیندهای خودکار است. 

به طور خاص، نرم افزار CRM شما باید به سایر سیستم های مورد استفاده شما جهت مدیریت ارتباطات خود با مشتریان متصل شود: سیستم های ایمیل و تقویم، نرم افزار کسب و کار شما و غیره با تمام مشتریان و داده های شما در یک مکان، شما (و فروش شما تیم) می توانید یک نمای کلی از کل خط لوله فروش خود داشته باشید.

ویژگی های پیشرفته تر CRM شامل تجزیه و تحلیل و اتوماسیون می شود. در بخش تحلیلی اغلب از یادگیری ماشین و دیگر روش های تحلیل آماری استفاده می شود تا رهبری را به دست آورند، استراتژی های موفق را شناسایی و عملکرد تیم فروش را اندازه گیری کنند. طرف اتوماسیون کمک می کند تا تیم فروش خود را به بالای روابط با به طور خودکار پیگیری با منجر پس از نقاط خاصی از تماس باقی می ماند. (بعضی از نرم افزار CRM مدیریت ایمیل را خارج از جعبه می کنند، در حالی که دیگران با سرویس های شخص ثالث مانند Mailchimp یا Constant Contact ادغام می شوند.)

در نرم افزار CRM چه باید بکنید؟
هنگامی که شما در بازار برای یک نرم افزار CRM هستید، توجه شما به عملکرد و قیمت متعادل می شود. طیف گسترده ای از گزینه های موجود وجود دارد، از پلتفرم های دارای ویژگی های غنی که برای شرکت های بزرگ به سیستم عامل ها جهت رشد کسب و کار به ارائه خدمات تخصصی به صنایع طاقت فرسا وجود دارد. قطعا ارزش زمان خود را برای انجام برخی از تحقیقات، و استفاده از دوره های آزمایشی رایگان و یا استفاده از سطوح استفاده رایگان برای اطمینان از آنچه که شما نیاز دارید (و نه پرداخت برای آنچه که شما نمی کنند).  
برای اطلاع از قدم هایی که باید در زمان پیاده سازی نرم افزار CRM بردارید تا به موفقیت در این زمینه برسید لطفا به وب سایت Sarveno مراجعه فرمایید. 

اما چه ویژگی هایی برای تیم شما اهمیت دارد؟ در حالی که نیازهای هر تیم متفاوت است، مجموعه ای از ویژگی های عمومی وجود دارد که معمولا توسط توابع خاصی مورد استفاده قرار می گیرند. تیم های فروش بازار اصلی برای اکثر سیستم های CRM هستند، بنابراین ویژگی هایی مانند اتوماسیون گردش کار، سرب گرفتن، گزارش های سفارشی و ردیابی ایمیل و ادغام بسیار استاندارد هستند.

به گفته این شرکت، در حالیکه اکثر سیستم های CRM در اصل برای حمایت از عملکرد فروش طراحی شده اند، بسیاری از قابلیت های اصلی آنها برای بازاریابان و متخصصان CS نیز ارزشمند هستند. بازاریابان ممکن است از حسابرسی تجزیه و تحلیل و بازاریابی اتوماسیون بازاری از یک نرم افزار CRM استفاده کنند. به عنوان مثال، توانایی تقسیم کردن کاربران و مشتریان به گروه های مختلف براساس جمعیت شناختی و رفتاری می تواند به آنها کمک کند که تلاش های بازاریابی خود را به طور موثرتری هدف قرار دهند. (این امر با مدیریت چرخه زندگی مشتری بسیار مشترک است). یک سیستم CRM خوب می تواند به میزان قابل توجهی از کارآیی تیم بازاریابی شما را افزایش دهد.

پشتیبانی مشتری همچنین می تواند از همان توانایی های تجزیه و تحلیل برای ایجاد سوابق جامع و قابل اعتماد از موارد پشتیبانی از مشتری و اشکالات استفاده کند، در حالی که همچنین به تیم CS یک پلت فرم است که ارتباطات ایمیل، تلفن و چت با مشتریان را دنبال می کند. در اینجا همپوشانی و API های یک نرم افزار CRM ممکن است فوق العاده با ارزش باشد، زیرا CS را آسان می کند تا اطلاعات مشتری مهم را به نماینده فروش مربوطه منتقل کند یا یک تیم را به اشکال گزارش دهد.

دفعه بعد، ما به علف های هرز با بعضی از سیستم عامل های محبوب CRM ما برای کسب و کار در حال رشد می گیریم. در ضمن، از پست ما برای شروع تجزیه و تحلیل بازاریابی محتوا برای نکات و اطلاعات بیشتر عالی استفاده کنید.

To be informed of the latest articles, subscribe:
Top